Hold dit næste event i Bows & Balloons private eventrum!

Privat eventrum

Skab uforglemmelige øjeblikke i vores private eventrum hos Bows & Balloons!

Drømmer du om et event, der skiller sig ud? Vores private eventrum er skabt til at bringe dine visioner til virkelighed. Med plads til op til 20 personer, giver vi dig muligheden for at skabe intime og mindeværdige sammenkomster.

Når du booker vores eventrum, er det dit eksklusive sted i hele 3 timer. Der er en særlig indgang kun for dig og dine gæster samt private toiletfaciliteter for optimal komfort. For at gøre din oplevelse endnu mere personlig, vil du få tildelt din egen dedikerede vært, der står til rådighed for at gøre din begivenhed perfekt.

Eventrummet indeholder desuden forskellige flotte foto-spots og en skøn glimmervæg.

Eventrummet kan bookes ALLE ugens dage.

Lad os sammen skabe en dag, der vil blive husket for evigt! Dit event er vores passion, og vi glæder os til at hjælpe dig med at forme det perfekte arrangement.

Fra 339,-

Pris pr. person:

Antal pers.

Minimum 15 personer. Max 20 personer

3 timer pr. event

Dit helt eget eventrum med egen dedikerede vært som vil gøre dit event uforglemmeligt

Standard

kr 339 Per person
  • 3 små retter fra vores "Small all day" kort.
  • En drikkevare på flaske (bestilles på eventdagen)
  • Serveres med tøris som vil gøre oplevelsen ekstra WOW
  • Pæn borddækning (vælg mellem farverne rosa, blågrøn eller hvid) Kan kombineres
  • Candyfloss
  • Vandkander uden brus
  • Egen ekslusiv indgang samt toilet​
  • Egen tilknyttede vært med fuldt fokus på dit event​

Luksus

Standard + kage
kr 379 Per person
  • 5 små retter fra vores "Small all day" kort.
  • En drikkevare på flaske (bestilles på eventdagen)
  • Serveres med tøris som vil gøre oplevelsen ekstra WOW
  • Pæn borddækning (vælg mellem farverne rosa, blågrøn eller hvid) Kan kombineres
  • Candyfloss
  • Vandkander uden brus
  • Egen ekslusiv indgang samt toilet​
  • Egen tilknyttede vært med fuldt fokus på dit event​
  • Kage: Vanille/bærmousse m. chokoladestykker og vanillebunde
Populær

Overdådig

Luksus + ballonopsætning
kr 449 Per person
  • 7 små retter fra vores "Small all day" kort
  • En drikkevare på flaske (bestilles på eventdagen)
  • Serveres med tøris som vil gøre oplevelsen ekstra WOW
  • Pæn borddækning (vælg mellem farverne rosa, blågrøn eller hvid) Kan kombineres
  • Candyfloss
  • Vandkander uden brus
  • Egen ekslusiv indgang samt toilet​
  • Egen tilknyttede vært med fuldt fokus på dit event​
  • Kage: Vanille/bærmousse m. chokoladestykker og vanillebunde
  • Ballonopsætning med 1 clear ballon m. Personlig tekst + 3 latexballoner + badekar fyldt med balloner

Hvis du ønsker at forkæle dine gæster og dig selv lidt ekstra

Ønsker du at forkæle dine gæster og dig selv lidt ekstra, kan følgende tilkøbes:

Kontakt os for at skabe de bedste rammer for dit event

Værd at vide inden du booker dit private event hos os

Depositum: 500,-. Beløbet modregnes på dagen for afholdelse af eventet.

Aflysningspolitik: Efter betaling af depositummet beholdes det som et håndteringsgebyr selvom eventet aflyses. Man kan senest aflyse et event en uge inden afholdelse. Aflyses eventet senere end det angivende tidspunkt, opkræves 50% af 15 personer (som er minimumskravet) + depositum.

Bemærk: Eventrummet er kun til siddende arrangementer, og derfor afholder vi ikke børnefødselsdage for børn under 12 år. Ved events såsom familiefødselsdage, hvor der er deltagende børn, er det vigtigt at understrege, at det ikke er tilladt at løbe rundt eller at pille ved de fine dekorationer i lokalet. Prisen for børn er den samme som for voksne.

Frist ift. indkøb: Senest 48 timer inden eventafholdelse skal bekræftelse af madliste, valg af service farve, eventuelle tilkøb og endelig antal gæster være os i hænde. Dette hæfter man sig for uanset det fremmødte antal gæster på selve eventdagen. Dette er vigtigt at viderekommunikere til sine gæster, og vi håber på jeres forståelse for, at vi efter denne frist begynder indkøb af madvarer og dekorationer, og derfor ikke kan refundere for evt. frafaldne gæster.

*Tilkøb af timer udover de 3 planlagte timer: 599,- pr. påbegyndt time i alt for hele selskabet.

**Ændring af dato: Dette er muligt at gøre én gang uden ekstra beregning og skal afvikles inden for 3 måneder. 

***OBS: Det er IKKE tilladt at medbringe egen mad, kage, drikkevarer, balloner eller pynt.

Scroll to Top